Bekijk
Sterrenhof 18 | 3204 AT | Spijkenisse T: 0181-650160 | E: ahlodder@hotmail.com
Laatste nieuws
Meer blogsAlbert Heijn breidt schoonmaakassortiment flink uit
Geplaatst op 17 August 2020 om 14:49 door Simone Tuinenburg
784 keer gelezen
Albert Heijn introduceert vanaf deze week geconcentreerde navullingen voor schoonmaakspray’s en breidt uit met eco-afwasproducten. Hiermee wordt de supermarkt een voorloper in duurzaamheid op het gebied van schoonmaakproducten.
Het schap beslaat vijf meter met daarin duurzame producten voor de afwasmachine en handwas, schoonmaakbenodigdheden, allesreinigers, doekjes en spray’s. Een van de spray’s is van het exclusieve, nieuwe A-merk JAWS, het Just Add Water System, een geconcentreerde navulling zodat klanten thuis hun fles kunnenhergebruiken. Naast deze duurzame geconcentreerde spray verkoopt Albert Heijn vanaf nu ook CIF spray’s met navullingen.
Duurzaamheidspijlers van Albert Heijn
Albert Heijn wil met haar duurzaamheidsstrategie de verantwoordelijkheid nemen als het gaat om de impact van ketens op mens, dier en milieu. Ook wil de supermarktketen klanten helpen met de stappen richting een gezondere en meer duurzame leefstijl. Ieder jaar evalueert het bedrijf of de belangrijkste pijlers in haar duurzaamheidsbeleid nog helemaal kloppen. In 2019 scherpte Albert Heijn de pijlers aan: gezonde leefstijl, minder verpakkingen (en meer recycling), minder voedselverspilling, ketentransparantie en beter voor het klimaat.
Het schap beslaat vijf meter met daarin duurzame producten voor de afwasmachine en handwas, schoonmaakbenodigdheden, allesreinigers, doekjes en spray’s. Een van de spray’s is van het exclusieve, nieuwe A-merk JAWS, het Just Add Water System, een geconcentreerde navulling zodat klanten thuis hun fles kunnenhergebruiken. Naast deze duurzame geconcentreerde spray verkoopt Albert Heijn vanaf nu ook CIF spray’s met navullingen.
Duurzaamheidspijlers van Albert Heijn
Albert Heijn wil met haar duurzaamheidsstrategie de verantwoordelijkheid nemen als het gaat om de impact van ketens op mens, dier en milieu. Ook wil de supermarktketen klanten helpen met de stappen richting een gezondere en meer duurzame leefstijl. Ieder jaar evalueert het bedrijf of de belangrijkste pijlers in haar duurzaamheidsbeleid nog helemaal kloppen. In 2019 scherpte Albert Heijn de pijlers aan: gezonde leefstijl, minder verpakkingen (en meer recycling), minder voedselverspilling, ketentransparantie en beter voor het klimaat.
Reageren
Andere blog berichten
- Albert Heijn schaft plastic zakjes voor groente en fruit af31 March 2021 om 14:35
- Stollenactie voor het Rode Kruis, LINDA.foundation en Voedselbanken Nederland22 March 2021 om 17:15
- Merken die zich inzetten voor een betere wereld krijgen podium bij Albert Heijn 9 March 2021 om 15:10
- Albert Heijn verduurzaamt kipketen met Beter voor Kip, Natuur & Boer-programma. 2 March 2021 om 17:15
- Albert Heijn halveert CO2-uitstoot per winkel en gaat over op 100% Nederlandse windenergie 3 February 2021 om 17:05
- Albert Heijn verduurzaamt zuivelschap verder met ‘Beter voor Koe, Natuur en Boer’-programma13 January 2021 om 14:48
- Albert Heijn voetbalplaatjes spaaractie is dit jaar een thuiswedstrijd 4 January 2021 om 17:20
- Ontdek de vernieuwde broodafdeling bij Albert Heijn 3 November 2020 om 08:30
- Albert Heijn verdubbelt vega(n) assortiment26 October 2020 om 12:05
- Albert Heijn meest favoriete werkgever onder scholieren en studenten12 October 2020 om 10:10