Bekijk
Sterrenhof 18 | 3204 AT | Spijkenisse T: 0181-650160 | E: ahlodder@hotmail.com
Laatste nieuws
Meer blogsAlbert Heijn opent nieuw trainingscentrum
Geplaatst op 18 June 2019 om 14:40 door Simone Tuinenburg
1587 keer gelezen
Duizenden AH-medewerkers opgeleid tot ‘Master in vers’
Albert Heijn zet vol in op het beste versaanbod in Nederland. Medewerkers krijgen extra opleiding en begeleiding, onder andere in een nieuw trainingscentrum in het Gelderse Enspijk. Hier worden duizenden winkelmedewerkers getraind in alles wat met vers te maken heeft. De focus op vers past in de filosofie van CEO Marit van Egmond dat Albert Heijn dé plek is waar consumenten de beste keuzes kunnen maken om lekker, gezond en verantwoord te eten.
Dagelijks vult Albert Heijn meer dan vijf miljoen borden. Volgens Marit van Egmond geeft dit Albert Heijn ook een grote verantwoordelijkheid. “Niet voor niets stellen wij ons versaanbod centraal in onze strategie. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat lekker, gezond en verantwoord eten bijdraagt aan een beter leven voor iedereen. Verse producten zijn daarbij een onmisbaar onderdeel.”
Van land tot klant
Het allerbeste vers thuis op het bord vraagt om zo kort mogelijke versketens. Daarom werkt Albert Heijn intensief samen met een vaste kern van boeren, telers en andere leveranciers in Nederland en het buitenland. Van Egmond: ”We vinden het belangrijk om regie te hebben op de hele versketen, van land tot klant. Dat helpt ons om de beste producten op de best mogelijke manier in onze winkels te krijgen. We kunnen onze klanten precies vertellen waar onze producten vandaan komen, wie er in de hele keten bij betrokken zijn, wat in de producten zit en natuurlijk wat voor lekkere gerechten je ermee kunt maken. Onze inkopers werken al jaren in de branche en kennen onze telers door en door. Zo kunnen we elke dag kwaliteit en versheid garanderen”.
Albert Heijn zet vol in op het beste versaanbod in Nederland. Medewerkers krijgen extra opleiding en begeleiding, onder andere in een nieuw trainingscentrum in het Gelderse Enspijk. Hier worden duizenden winkelmedewerkers getraind in alles wat met vers te maken heeft. De focus op vers past in de filosofie van CEO Marit van Egmond dat Albert Heijn dé plek is waar consumenten de beste keuzes kunnen maken om lekker, gezond en verantwoord te eten.
Dagelijks vult Albert Heijn meer dan vijf miljoen borden. Volgens Marit van Egmond geeft dit Albert Heijn ook een grote verantwoordelijkheid. “Niet voor niets stellen wij ons versaanbod centraal in onze strategie. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat lekker, gezond en verantwoord eten bijdraagt aan een beter leven voor iedereen. Verse producten zijn daarbij een onmisbaar onderdeel.”
Van land tot klant
Het allerbeste vers thuis op het bord vraagt om zo kort mogelijke versketens. Daarom werkt Albert Heijn intensief samen met een vaste kern van boeren, telers en andere leveranciers in Nederland en het buitenland. Van Egmond: ”We vinden het belangrijk om regie te hebben op de hele versketen, van land tot klant. Dat helpt ons om de beste producten op de best mogelijke manier in onze winkels te krijgen. We kunnen onze klanten precies vertellen waar onze producten vandaan komen, wie er in de hele keten bij betrokken zijn, wat in de producten zit en natuurlijk wat voor lekkere gerechten je ermee kunt maken. Onze inkopers werken al jaren in de branche en kennen onze telers door en door. Zo kunnen we elke dag kwaliteit en versheid garanderen”.
Reageren
Andere blog berichten
- Albert Heijn verduurzaamt zuivelschap verder met ‘Beter voor Koe, Natuur en Boer’-programma13 January 2021 om 14:48
- Albert Heijn voetbalplaatjes spaaractie is dit jaar een thuiswedstrijd 4 January 2021 om 17:20
- Ontdek de vernieuwde broodafdeling bij Albert Heijn 3 November 2020 om 08:30
- Albert Heijn verdubbelt vega(n) assortiment26 October 2020 om 12:05
- Albert Heijn meest favoriete werkgever onder scholieren en studenten12 October 2020 om 10:10
- Albert Heijn opent nieuwe, ultramoderne koffiebranderij 6 October 2020 om 12:10
- Albert Heijn lanceert Foodstars 7 September 2020 om 15:00
- Albert Heijn breidt schoonmaakassortiment flink uit17 August 2020 om 14:49
- Albert Heijn doneert groente en fruit aan gezinnen van LINDA.foundation10 August 2020 om 13:14
- Albert Heijn en LINDA. lanceren het tijdschrift VRUCHT., een ode aan groente en fruit14 July 2020 om 11:05